Allt bra med bebis...

Det var som jag trodde, magen hade växt ordentligt.. ojojoj det är ändå några veckor kvar, jag kommer bli som en jätteballong, känner att benen börjar svullna lite nu med å tänk om jag går över, då kan det vara upp till 5 veckor kvar...
Men men, max 5 veckor till i denna jättekropp! det kommer gå undan ändå, jag tror faktiskt det.. har ju lite å pyssla med under tiden, packning & grejer...

Satte ut lite möbler på Blocket igårkväll & min telefon ringer konstant. Marcus bästa vän ( hans soffa) är till salu & folk är som tokiga, jag var nog lite mesig med priset, som folk ringer borde jag lagt på minst 500 till, men hade inte hjärta till det eftersom vi nästan bott i den där soffan de senaste tre åren... det kommer en tjej o hämtar den på onsdag, bara att slippa släpa på den genom sverige känns skönt, sen är det faktiskt den skönaste soffa jag vet så sakna den en aning kommer jag säkert göra. Marcus kommer gråta när den åker, han kanske får gå hemifrån... men i vilket fall är den alldeles för stor o klumpig å i min smak lite för modern å beige för att få följa med till nya hemmet... näe vitt ska det va...
Min gamla vita Ektorp-klassiker åker fram igen, kanske med en ny klädsel å någon sorts fotpall... vi får se, den ska vi ha tills jag någon gång i framtiden köper min efterlängtade Howard... började spara för ett par år sedan men när jag kommit halvvägs tröttnade jag å köpte kläder för pengarna... smart..
Hade en rolig finländska här på eftermiddagen som hade i förälskat sig i min mammas gamla korgfåtölj å var överlycklig över fyndet, i annonsen skrev jag att den var väldigt exklusiv å det gick hem... hon berättade hur hon hade haft sitt vardagsrum inrett i rött o blått tidigare men nu hade lust att byta ut allt till lite mer "brasilianskt", (jag undrar om mamma tänkte likadant när hon köpte den haha ) fick en känsla av att det inte var första gången... gubben som var med henne såg måttligt road ut... haha, Blocket skapar många roliga möten, det borde vara deras slogan..
Fast det är ju faktiskt lite kul, när jag sålde Buggaboon i februari kom ett jättegulligt par å köpte den, där killen var uppvuxen i Härnösand... det är ju faktiskt lite konstigt...


Den "brasilianska" totalt osittvänliga fåtöljen...

Lillis utslagen av att gå i affärer..

Men vaknade till å hade grymt med energi så efter en spontanfika
med Anna & Emil fick vi gå till lekparken en stund

Lite shopping blev det... måste ju iaf ha ngt rosa till bebis, det kan ju faktiskt vara en tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0