Ännu en dag i bilen..


Sigge i morse, bråttom in i bilen, livrädd att bli kvarglömd å så tankspridd som jag är just nu så är rädslan tyvärr inte helt obefogad... M håler på att bli galen på mig men det verkar som kroppen tar all energi så det blir liksom ingen kvar till huvet.. sen när bebis väl är ute så kan man inte tänka klart pga amningen.. gud, ibland undrar jag vad jag håller på med, näevars får väl se det  så här, vad ska jag skylla på sen??

Ett av alla osunda stopp längs vägen.. Nu längtar jag efter att damma av mitt 80-sidiga Anna Skipper recept-kompendium som ligger någonstans underst i skafferiet... hur man nu kan göra det.. men det ska bli härligt att äta lite bättre & kunna röra sig obehindrat, vet att jag tyckte det kändes underbart sist, bara man blir av med magen så känner man sig som värsta fräschingen ( tills man sen ser sig själv på kort å inser att man fortfarande har rätt mycket överflödigt å är sådär härligt lönnig....ska försöka undvika att fastna på kort i sommar å gå på känsla helt enkelt, så blir det nog bra!)

Stugan stod kvar!

Två små ben, fulla av Spring! han är så himla duktig i bilen, gnydde till 1 gång på hela resan lillkillen vår!
I bilen kom vi fram till vad bebis ska heta om det blir en pojke. Har inte haft något klockrent namn förut men nu har vi det, förstår bara inte varför jag inte kommit på det tidigare!
Snart ska vi bege oss till M:s släktingar i Borgholm & äta middag, ska bli kul å se hur de har fått det i sitt hus, ett gammalt supercharmigt trähus mitt i stan som de har totalrenoverat... men det blir nog en tidig kväll för mig, eftersom jag var uppe halv sex i morse börjar jag känna mig rätt så mör...
Ha en mysig Valborgsmässo-kväll, med eller utan eld..../ Kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Jaha och vad blir det för namn om det blir en pojke då? du får inte lämna sådana cliffhangers...har du sagt A får du.... blir ju jättenyfiken!



Ni verkar ha det jättemysigt på landet och på Öland, ser jättefint ut!



Ha en riktigt bra helg

Kram

2009-04-30 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0