Dagen idag!


Möttes upp på stan, lite senare än tänkt från början men jag tror att de hade överseende med det....
17 grader & strålande sol så vi gick mest runt ute & njöt våren, var bara inne en snabbis på Grandmas
& shoppade en liten present o en kudde.... man kan aldrig få för många kuddar...
.
Väl hemma blev det Lek, lek & Lek..... Sigge älskar sin kusin!

Supermysig dag! Nu nattas Calle men jag gissar att de sover alla 3.... verkar så...

de brukar ju vara ganska trötta.... ( bild fr maj-07)

Tack mormor & morfar för påskägg, tröjan får testas imorgon!

Puss & godnatt!
( känner mig inte alls så stor som jag ser ut.... men tjock är jag, grymt tjock....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0