Dream sweet!

I lådan: Påslakan för dubbelsäng med volangkant uppsydd i egen produktion, 220 x 220 cm, 1 700 kr, Good morning company, rosa örngott Hartford check/stripe, 295 kr, Gant. På byrån fr v: Rullade påslakan för enkelsäng med blommor Porcelain flowers, 1 195 kr, Gant, och med 1700-talsblommor Alvine skön, 199 kr/set, Ikea. 
I högen t v: Rosarandigt örngott East Hampton stripe, 295 kr, Gant, ljusrosa lammullspläd Ullman, 900 kr, Himla, ljusrosarandigt bäckeböljapåslakan, 299 kr/set, Hemtex, rosa- och vitrandigt påslakan för enkelsäng East Hampton, 1 195 kr, Gant, dekorationskudde i siden, 890 kr, R.o.o.m. 
I högen t h: Ljusblått rutigt påslakan för enkelsäng, 800 kr, ljusblått randigt örngott, 300 kr, ljusblå ullpläd Ullman, 900 kr, allt från Himla. Blårandigt örngott Tribeca graphic print, 295 kr, Gant, blåblommigt örngott med rullat påslakan Alvine skön, 199 kr/set, Ikea, vitt örngott med engelsk spets, 40 x 40 cm, 275 kr, Good morning company, rullat rosa­rutigt påslakan för enkelsäng, 799 kr, Himla. Byrå privat.
NUU ska jag krypa ner i min sköna säng å hoppas på att få sova... hoppas också att dagen imorgon blir snäppet bättre än dagen idag å det är klart att den blir! Idag har vi inte gjort mycket... lekt i solen, gått promenad å varit på soptippen!
Kan det bli bättre... förståeligt att jag klagar på bristen av glam när jag hänger på tippen varje måndag... menmen.. jag kommer minnas det som en härlig tid! (????) Jag har iaf lärt mig mycket, borde göra en lista någon dag över allt innan jag glömmer bort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0