Ensam i Stugan...

Eller ensam å ensam är jag väl inte riktigt. Vakthunden Wilmer & Sigge är ju här också.
Sigge somnade på 5 minuter när vi kom hem från middagen så han snusar gott fast Wilmer sitter i hallen och skäller till ibland... Marcus, jag o Lillen åkte hem vid halv nio o nu är han iväg för att hämta sina föräldrar... Jag är så himla ovan vid att vara själv så jag sitter och skrämmer upp mig, jättelarvigt... tvingar mig att kolla ut genom fönstren o ser framför mig skumma gubbar som trycker sig mot rutan... Psyco me... Man åker till Borgholm o tillbaka på mindre än 20 minuter så de är här närsomhelst, shit nu plingade det i mobilen o jag hoppade tre meter... Haha, Marcus skickade att jag skulle passa mig för skrot-Nisse...  en kuf som har en liten stuga här brevid å tydligen är inne på hem emellanåt... nu har han börjat samla på skrotbilar också ,lyckligtvis är det lite skog emellan som skymmer så vi slipper se skiten härifrån iallafall... helskum gubbe, nu känner jag mig betydligt lugnare... måste gå och sova snart, mina ögon går i kors..
Förresten har magen "ramlat" ner idag, eller sjunkit kanske man säger... hoppas att det inte är något på G, blir så nervös när jag tänker på det.. nervositet & skräckblandad förtjusning... Vi får väl se, kanske får tillbringa helgen på förlossningen i Kalmar... Nu hör jag bilen, skönt! Tack för sällskapet kära blogg, NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0