Längtan efter badkar...


Om jag fick välja så skulle det bli ett sånt här till nya lägenheten...
Det kommer inte finnas badkar när vi flyttar in men plats finns så vi får sätta in det själva.
Grymt efterlängtat! älskar att bada ( å det verkar ju fler i familjen göra...) när jag bodde i min lilla andrahandslägenhet vid
Mariaplan badade jag varje morgon innan jobbet, finns ju inget skönare sätt att vakna på... morgonkaffe i ett skumbad... mmmm vad jag längtar... men det blir nog ett som det här nedanför, känns lite mer rätt i pris.... men visst är det fint! Surfar runt & letar saker som vi kommer behöva införskaffa, tyvärr är det inte så mycket, borde snarare bestämma vad som kan gallras bort utan alltför mycket sorg... som mitt skrivbord tillexempel, kommer aldrig få plats men försöka ska jag... älskar det & var pank i flera månader efter att jag köpt det... ( det var många år sedan, nu är jag mycket mognare...eller , det är jag inte men jag spelar....) Bebben får nog ha det i sitt minirum, mysigt, en spjälsäng & ett gigantiskt skrivbord ...kanske kan kompensera med en "fräck" fondvägg eller hoppas på att det blir ett litet pluggo som kommer ut med glajerna på sniskan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0