Sigge-bus....


Sigge var visst på badhumör idag... först badade han imorse när jag duschade, sen har han börjat med en dålig ovana att sticka ner handen i blöjan å det är ju inte så mysigt om han just då råkat bajsa, så då blev det bad igen, sen när vi båda var redo att gå ut, jag var helt klar å han skulle bara får en tröja till sina nya rentvättade jeans, då hann jag inte stoppa honom innan han var tillbaks i baljan igen... tur att man inte har måsten eller tider att passa... å jag får ju nästan andnöd av att stå böjd & kramp av att sitta på knä så jag var helt slut när vi väl kom utanför dörren... men han var så lycklig där han satt så jag lät honom leka ett tag...

Nybadad, insmord & klädd... igen....

Just nu, välling & banan efter en lång välbehövlig nap för oss båda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0