Söndag 26/4

Febern är borta & hostan är lite bättre! Skönt som tusan. När jag tittade ut i morse slogs jag av hur grönt det är, så härligt, nästan försommarkänsla, finns det någon bättre årstid egentligen? Man blir liksom fylld av förväntan & allt känns så himla enkelt å skönt! Energin kommer tillbaka ( Kan även bero på järntabletterna, men det låter så trist...)
Det kan knappast finnas någon bättre tid att födas heller, komma ut till allt det här vackra!
Går här å nynnar "när Lillan kom till jorden, det var i maj när göken gol....."  nördigt va? Två veckor kvar nu!
(En liten parentes, varför i h-ete röstade de inte ut Christian igår när de hade chansen? retar ihjäl mig på karln)
Ha en skön Söndag! Vi ska ge oss ut å shoppa lite tror jag... behöver verkligen nya skor...


Sovmorgon, vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0