Stressig morgon..


När man har varit hemma så länge som jag varit så blir det lätt lite stressigt så fort man har en tid å passa...
Morgonen gick i en rasande fart å strax efter nio var vi efter mycket om o men påväg till Zara där jag lämnade Sigge för att jag & Marcus skulle kunna åka själva upp till NÄL & träffa förlossningsläkaren. Vi hade ett jättebra samtal med en läkare som var med oss när Sixten föddes & kom fram till att om ingen bebis kommit den tionde maj så blir det ett planerat kejsarsnitt måndagen den elfte.. precis så som jag ville, så det känns verkligen hur bra som helst, härlig känsla när man får som man vill! På Märtha-dagen dessutom, det skulle ju vara passande...
Himla skönt också att det gick så bra att lämna Sigge hos Zara & Leon, han tyckte nog bara att det var jätteroligt, nu sover han som en stock!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Grattis - Du fick som Du ville!

2009-04-21 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0