Taggande pip i tellen...

http://tonarsmorsa.se/2008/02/
"Kom igen FLODIS, bara 2 veckor kvar!"
härligt att vakna till ett sånt sms...
Tackar ödmjukast, puss på dej med lilla syster!
Ser en syn framför mig... hmmm det är novembergrått å trist, jag har nya snygga jeans å är sådär grymt full av energi, kanske tar dubbelvagnen å joggar bort till dig med frukost...inget stånk å stön, kanske lite nytt läppstift också som du kan få låna om du vill... förresten, jogga i jeans å läppstift, näe... verkar lite väl... har med mig jeans å läppstift för jag har lovat att följa med dej till Sibylla eftersom du skäms efter att ha varit där 2-3 ggr om dagen hela hösten....
 haha, get the pik?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0