TGIF!


Tur att solen strålar & det är en fantastiskt fin morgon för annars hade jag inte orkat mig ur sängen än på flera timmar, hur mycket kaffe jag än hade druckit. Ransonen på 3 koppar/dag är redan klar.... undrar om det är skadligt med så mycket koffen på en gång,kan ju kanske slopa 1 1/2 liters colan till lunch... skoja bara, har inget colasug men har hört många som haft det.. har faktiskt inga konstiga crawings alls... det skulle vara daimglass då... förra veckan åt jag det 6 ggr men det bara blev så... svägerska- Sara skrattade när jag sa det eftersom de bjöd just på daimglass till dessert på långfredagen.. å igår när vi var å handlade tänkte jag slänga med lite till helgen men M satte stopp... blev hallon sorbet istället, det kanske var en pik... hehe. Angående denna trötthet så kommer den sig av att Lillis sov jätteoroligt efter kl 04
å innan dess låg han o sparkade mig hela natten... å så en som ligger å sparkar inifrån hela natten... rätt så häftigt egentligen. De där mornarna som man kunde stanna hemma & sova till tio-tolv känns fruktansvärt avlägsna, jag minns dem inte ens men face fact, hur roligt var det egentligen? Nu ska jag ta ytterst lite kaffe till, å sen bli pigg!! måste damma av lite inför besök i helgen, mamma & pappa kommer ner & jag hoppas verkligen att vädret håller i sig så vi kan ha grillpremiär!

/På tal om något helt annat så hoppas jag att ni där uppe i Härnösand har piggnat till från magsjukan, usch!
Vad kom den ifrån? Vi borde väl inte smitta längre... hmm skönt att den inte bröt ut under påsken iaf.. kram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0