ZZzzzzz....

Trött, trött trött har jag varit idag... trött & konstant hungrig... har blivit endel pannkakor & smörgåsar så nu mår jag nästan lite illa.... läste på en mammasight att det nu är dags för kolhydratladdning, något jag ska försöka att inte ta fasta på för jag vet hur mycket vikten kan springa iväg på slutet, sista veckan med Sixten gick jag upp 3kg & blev nästan osams med sköterskan på Mvc för jag hävdade bestämt att det inte kunde stämma o att det var fel på vågen... hon sa lite nöjt ( tyckte jag full av hormoner o känslig som en jag vet inte vad....) att - de ä la klart att de stämmer änna, vänta du än vecka till skka du se, det går opp i slutet....Jaja vi får se... jag behöver ju inte utmana ödet, bada i vassen får jag gör ändå, måste säga att Sigge var bättre planerad... nejå.. jag skoja, maj kommer bli helt perfekt... först & främst så är det Vår o Sigge kan hålla sig frisk bättre & sen är det skönt att M kommer vara hemma under sin semester, förmodligen i juli & den tiden emellan pappadagar & sem är det säkert någon som kan hjälpa mig om det blir jobbigt... Gm´s, farmor eller Sis som har sommarlov då, jag tror att det blir helt suveränt!

Åå det är så skönt att vi ska flytta hem!!
Saknar redan syster m familj! även om de är lite tråkiga o somnar tidigt.... :-)

Det är inte bara jag som är trött idag... Siggi har lekt så det räcker ett bra tag framöver...
( Iaf tills påsk när det blir kusiner/faster/hund träff i Härnösand! Gud, han kommer vara i sitt esse!....)

Syrran kommer bli glad för den fina bilden!

Puss & go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0