Birthday!


Imorgonbitti tar Sigge & M tåget up North för att fira födelsedag med Mattssonsläkten, jag å Axel stannar hemma å chillar med pjamasparty å kräftskiva :-) trist att inte följa med men nödvändigt med lite återhämtning. Bra oxå att Sigge får tre dagar med bara fokus på honom och ingen liten skrikig lillebror som tar uppmärksamhetå är ivägen..

Eftersom vi inte är tillsammans på lördag så förbereder jag lite firande ikväll, hittade de här söta ölen igår på systembolaget, finaste jag sett faktiskt, var tvungen att köpa ett par för burkarnas skull, smaken är nog inget speciell, lager för 9.90 men M brukar inte va så kräsen så han blir nog glad... vadjag ska göra för middag har jag inte klurat ut än...
Makaoner å ketchup kanske....:-)

Fina paketer, svårt att matcha det jag vet att jag får i födelsedagspresent om ett par veckor men detta blir nog super hoppas jag...
oj nu vakna redan S, tänkte att vi skulle ta en sväng till Öppna när vi ändå ska ner till Konsum.... See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0