Goodmorning!

Tidigt som attan vaknar S med VRÅLtjut när jag måste gå ifrån för att amma A, tilllslut får jag gå tillbaka in till sovrummet ( brukar ta med mig A som sovit fram till 05 i sin lift) in i S rum och så sover jag o A där tills det är dags för Marcus att åka till jobbet. Idag blev det dock tidig uppgång... tur att jag kände mig något sånär pigg. Men var ifrån denna mammighet kommer ifrån vete gudarna å detta vansinnesskrik. -Troru han har nån kombination mumlar M sömndrucket...
Ja, ibland kan man undra... Någon som känner igen fasen, sjuklig mammighet vid 19 månader?
Nu: Kaffe

Kommentarer
Postat av: Alpgeten

Gomorron, sunshine! Ännu en lovely dag, hoppas du får sova lite sen. Själv ska jag snart till bussen...kombination ja...det känner jag igen, det säger nog alla pappor när dom blir sömnterrade, puss

2009-08-13 @ 05:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0