Helg igen!


efter att ha gått hemma i mer än 1.5 år så var det länge sen man hade den där riktiga fredagskänslan, den som är så himla skön, men även fast man inte jobbar så finns den där ändå fastän kanske inte riktigt lika stark... känns lite märkligt att jag med stor sannolikhet aldrig kommer träffa många av mina gamla arbetskamrater igen... förhoppningsvis får jag nya... eller det är klart jag får nya! men jag kommer alltid ha ett rosa skimmer över tiden i Göteborg,å Majorna så himla himla mysigt! (observera Göteborg, inte Tjörn...) världens härligaste stad har en speciell plats i mitt hjärta!
Här har förmiddagen varit krävande, S har gnällt å gnällt å gnällt, han var så trött stackarn så han somnade sittande i matstolen tillslut o jag fick bära över honom till sängen så nu sover de båda = SKÖNT!
Ska fortsätta städa lite här, en av M:S bästa kompisar från Gävle kommer ikväll för att stanna över helgen så det kan vara kul att få iordning här lite... Hoppas du har en härlig fredag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0