Puh!

Äntligen fick jag båda att sova samtidigt. Känns som att det är ett måste för att få detta att funka. Måste få en litn stund på dagen för att bara göra det jag vill utan att stressa eller bli avbruten. Bara en sån sak som att få gå på toa ifred....
Idag har jag lärt mig att jag fortfarande inte kan släppa blicken från S när A ligger i gymmet eller i sittern, trodde att jag kunde börja slappna av lite men som nyss så var S påväg att kliva upp å ställa sig på A :s bröst, puh, jag fick panik o sprang de två metrarna från vårt sovrum å fick tag i honom i luften... Stackars Axel vad han får utstå...
Men S är så himla oberäknelig sådär, strax innan hade han kört in (Axel som satt i sittern) i sitt rum & gav honom sitt finaste gosedjur.... SÅ SÖTT! jag bara stod å gapade å tänkte aha, han har fattat att det är en liten kompis han har fått å så fem minuter senare försöker han ställa sig på honom...men jag får ju inte glömma att han är ju inte stor, den lilla storebrodern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0