Skogsmulle

Flera dagar sen sist, ibland blir det bara så....
Tror ( eller vet ) att för att komma ur denna lilla dip jag hamnat i behövs två saker - aktiviteter & egentid.
Aktiviteter för mig & barnen på dagarna & lite egentid på kvällen att göra precis just vad jag känner för å ta fram lite av mig som jag var innan jag fick mina underbara boys. Tror att det är viktigt...
Idag hamnade vi i skogen med ett gäng andra mammor, det var riktigt mysigt! fika på filtar å sen lek bland träden. Lite komiskt att tänka på att när jag var i just den gläntan senast var jag 13-14år å hade fullt sjå med att dricka lite öl som var det äckligaste jag visste... det var ofta "fester" på konstiga ställen på den tiden... det fick mig att småle när vi gick runt där å lite försynt å småpräktigt pratade namn å utvecklingssteg som man gör när man inte känner varann... Lite ovant att ha så mycket minnen till varenda liten gata å stig...
Roligt var också att en av mammorna hade jag å syster som ledare i fotbollsskolan som vi gick  på sommarlovet, vi kom fram till att jag måste ha varit typ 10, syrran 12 å Caroline å hennes kompis Maria  (ledarna) gick i nian eller nåt sånt, vi såg upp till dem å tyckte att de var de tuffast, shysstast å så söta med sina långa permanentade hårsvall..... näe, det var riktigt skoj att komma ut å träffa lite folk, är så glad att jag gick dit!
Sigge tyckte också att det var hur kul som helst å nu sover han gott, Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ister-Sister

Och vi som precis pratade om dom, konstigt... Imorn blir det stadsmulle! C U

2009-08-25 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0