Tänk om...

man kunde vara ekonomiskt oberoende å bara ägna sig åt det man tycker är underbart roligt....
då skulle jag ha en liten butik med bara saker jag förälskat mig i och som jag själv vill ha, leta på nätet, mässor & second hand. I min lilla affär skulle jag ha ett litet fik. Lena skulle stå för renoveringen av sakerna & alla goda bakverk, kanske lite á la René Voltaire, gott men nyttigt. Mamma skulle hjälpa till med skyltningen å följa med på utlandstrippar till Danmark & Italien.... när vi ändå är där kan vi titta lite på väskor o skor också.....
Själv skulle jag komma o gå lite som jag ville, sälja som en galning, dricka mååånga koppar kaffe å prata massa strunt hela dagarna......Åh vad lycklig man kan bli av att dagdrömma lite......
FRENCH WORDS Easy Pink 50 * 50 cm
Denna skulle lätt få plats i franska järnsängen i skyltfönstret....
från MIKMAK.se

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej Sara,

Du känner inte mig, men jag känner din mamma och Lena mycket väl och detta var väl en perfekt idé.Drömma är halva livet! Jag förstår inte hur människor överhuvudtaget överlever utan dagdrömmar!!!!Jag började blogga i juni och man blir verkligen fast. Lite kul att dokumentera sin tillvaro på detta sätt.

Har länkat dig på min blogg! Kul att följa dina " småbarnsbestyr". Kanske kan du hitta nåt kul på min blogg! Ha en riktigt bra dag önskar Sassa

2009-08-11 @ 07:37:08
URL: http://stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0