Äntligen - Konsert!


Lasse i Kalmar - 08

Ikväll är det äntligen dax för årets första Winnerbäck konsert!
Mamma & Pappa kommer vid fem-tiden och är med barnen.
Vi ska äta middag på ModMed ( måste ju kolla in servicen :-) & sen till Cloetta Center.
Sist jag var på konsert där var med syster & jag hoppas verkligen att vi har bättre platser ikväll.
Känner dock att jag är lite dåligt inlyssnad på nyaste skivan så jag får ha på den idag, Tack Spotify, världens bästa grej..
Den här kvällen fick M av mig i förlovningsdagspresent den 29 juli vilket var mycket välplanerat tycker jag, det är såå härligt när man planerar något långt i förväg & helt plötsligt har alla de där månaderna gått...

Har en skön känsla i kroppen idag ( förutom armen som värker lite efter spruta igår...) Vi fick nämligen klart en av våra rapporter och jag som trodde det skulle bli krångligt o lite jobbigt att jobba i par är jättenöjd med resultatet, så bra och skönt att dela upp och komma med ideer från olika håll, är grymt imponerad av Mr Italiano som trots språket fått till det så bra! Skönt, nu är det bara en kvar innan jul.

Pepparkaksbaket blev det inte så mycket av igår, blev promis till stan och lite välbehövlig klädshopping till boysen istället. Hittade jordens finaste lilla rutiga skjorta som lilla A kan ha på julafton så nu är jag på jakt efter marinblå koftor eller slipovrar som de kan ha lika.... tips mottages tacksamt! ( vill ha enfärgade i bomull)
Önskar en mysig 10:e december!
Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag har 3st barntävlingar i min blogg, kika gärna in. Du hittar länk till tävlingarna till vänster i bloggen



2009-12-10 @ 21:45:32
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0