Christmas- Pics!








En HAPPY farfar!
Vad kan man väl önska sig mer än Ernst- tändstickor med visdomsord som
"-här sitter jag och känner in rummet"...

Lillis gladde sig åt presentpapper och snören...brydde sig inte så mycket om alla fina kläder han fick,
jag blev desto gladare!

Bara Trucker-kepan som fattas..... en överlycklig Sigge som pekade och pratade om tjakton hela hemresan...
Vi fick in den i bagaget, mot alla odds...


Nu fungerar tv-telefon & bredband igen. Efter att ha varit utan sedan vi kom hem på juldagen kändes det underbart när Skanska varit här och ordnat till felet, tydligen bara en propp som gått någonstans med resultatet att alla våra 24 lgh stod utan eftersom vi har fiber och allt går på det. Efter några sådana dagar förstår man hur utanför allt man känner sig när man inte kan gå ut på datorn och läsa tidningen, kolla fb, bloggar eller lyssna på musik, och inte kunna se på tv... inser att vi har tv:n på för jämnan.... M slet sitt hår här igår när jag skulle ut och han hade en hemmakväll med boysen - utan sport.... å det var visst hockey, bandy, premier league å jag vet inte vad allt... stämningen var hög här hemma, som tur var fick vi låna Ice-Age och Thomas-tåget av Jenny så jag antar att det var det som stod på hela kvällen.... nästan lika bra som Arsenal- West Ham eller vad de nu heter alla sjuhelvetes gamla fotbollslag... :-)
Men nu funkar det igen och det är Underbart skönt.

Igår var jag ute med tjejerna och det var fantastiskt kul. Middag hos Caroline och sedan en sväng ut, mycket roligt och så härligt att bara dra runt en kväll, skvallra, dricka vin och dansa till gamla schlager-låtar... näe det var verkligen helt super, Pics kommer... måste kolla igenom kameran, antar att jag kommer få mig ett gott skratt eller två.....
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0