Godmorgon Onsdag!




Gud så tråkig min blogg är just nu... känner att varje liten stund jag får över på kvällarna måste gå till läsning & rapportskrivning, har två saker som ska in till den 23:e, känner att jag skulle behöva lite längre kvällar, ett par timmar till mellan 21 och 23 skullevara helt perfekt...
Idag ska vi baka pepparkakor har jag tänkt å gud så fort tiden har gått och så mycket som har hänt sen vi satt i vårt kök på Tjörn med Anna & Emil och bakade för fullt till julmusik för precis ett år sedan.... Så mysigt!
Sigge var så liten, satt och gnagade deg och lillebror hade några goda månader kvar i magen.
Mina små skatter. Skön onsdag önskar vi! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0