Inte ropa hej....

Nu har vi haft en sån där skitjobbig natt igen. Vi som var så nöjda igår då Sigge sov heeela natten ända till 8.30 utan att vakna & Axel vaknade en gång vid 5.30 o sen somnade om igen....
Inatt kräktes Sigge 4-5 ggr å jag förstår verkligen inte varför han gör det, nu var han inte ens slemmig eller hostig, det bara -blööörp.... jättejobbigt o synd om kraken.... han kanske har någon konstig magbakterie som frodas i värmen... jag vet inte, blir så trött... Inga mer småbarn att oroa sig för kommer det bli i det här huset det lovar jag.... örk inte.
Hoppas gästerna har kunnat sova någotsånär, idag far de vidare till Öland å vi kommer efter nästa vecka, längtar! ( nu verkar det ju som att det ska bli sämre väder nästa vecka men jag hoppas verkligen att vi får några fina dagar på stranden... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0