Soft-söndag...

Idag händer här inte mycket, vart ute en promis o köpt tidningen å nu väntar jag på kaffe. Boysen sover å det är bara så lugnt o skönt. M är lite seg efter gårdagen å njuter soffan sin sista lediga dag på den här semestern.
Mormor & morfar tittade förbi förut, hade varit på dans igårkväll, blir så glad när jag ser dem, världens piggaste 80 och 78-åring. Önskar jag får ett lika långt o bra liv.
Avslutar med en bild på helgens sämsta köp.... ( Tv:n däremot är nog ett av årets bästa... somnade framför den i natt å slötittade barntv imorse.... LYX!...)

Nästa gång låter jag inte M välja blomster, tanigare krake lär de ju inte haft i affären...
den tar sej tror han....hmmm säkert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0