FRIDAY!!

Härlig efterlängtad fredag idag! Ikväll får vi vattnet tillbaka så över helgen kan vi både duscha, diska & gå på toa... vikken lyx va? Marcus är också efterlängtad efter en veckas jobb, känns som vi inte setts mycket i veckan då kvällarna svischar förbi & vi både är zombietrötta, han av nytt jobb o energin som det tar o jag för mina älskade boys, den ena som bestämmer sig för att äta varje natt från en sisådär kl 03 & framåt ( småtuttande utan uppehåll o med gnäll om jag lägger honom ifrån mig....) & den andra som inte sitter still en sekund... det är tufft nu men jag vänjer mig nog... ( eller så sväljer jag stoltheten o söker dagisplats i höst för S, något jag alltid varit emot o sagt att jag inte ska.... så det ska mycket till...) tror dock att värre än såhär blir det ju inte, livet blir lite enklare på större yta o med lite bekvämligheter, att vakna på morgonen & inte ha rinnande vatten eller kunna kissa är så GRYMT jobbigt!!! Att dessutom packa in hela familjen & köra runt bland släktingar, det tar på krafterna det med så det jag vill få fram är att det nog inte är barnen som gör mig till ett narkoleptiskt vrak utan omständigheterna.... PUNKT. Nu ska jag inte gnälla mer. Får tänka att en vecka gick fort o att det nu bara är en vecka kvar! En skön fredag önskar jag å ta ett stort glas vin eller flera för mig å bli lite härligt snurriga... skulle jag ha gjort om jag inte ammade o hade barn som tycker att kl 06 är en bra tid att kliva opp..... kram


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej på er därborta i linkan!!! När flyttar ni in i den nya lägenheten?



Jag som jobbar som förskollärare kan inte låta bli att undra...varför du är emot att ha ditt barn på förskolan? (blir lite nyfiken)...Ha en trevlig helg och hälsa Östgötarna. KRAM

2009-06-05 @ 16:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0