Midsommarafton idag!

Goda recept till midsommar
Å solen lyser! hoppas att den fortsätter med det, sitter å dricker morgonkaffe & funderar på idéer i lägenheten, älskar sånt pyssel. M köpte en stor helspegel till hallen igår, det blev så himla fint! Nu funderar vi på att köpa en soffa till, har beställt tygprover från Bems ( företag som syr upp klädslar till Ikeasoffor i bättre tyger än de som Ikea själv har)
å jag är sugen på grått, ska ha grå markiser så det skulle bli himla snyggt tror jag, lutar åt vitt,grått å beige tema genomgående, förutom i badrummet, badrum ska vara turkosa tycker jag, köpte duschdraperi o lite smått igår, blev jättefint! Kramkram


Kommentarer
Postat av: sis

Precis som jag då. Kaffe & tapetplaner...

2009-06-19 @ 08:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0