Early Summertime morning!


Nu är det sommartid! tänk ikväll kommer det vara ljust fram till 20, härligt!
Kvällarna kommer kännas mycket längre. Här gungas det gunghäst & äts skorpor,
M sover, tycker att han ska få göra det nu, sen kommer jag kanske amma hela nätterna &
då blir det ju han som får gå upp med Sigge... så säger jag nu men jag vet nästan att det
kommer bli jag som går upp ändå, älskar mornar & gillar känslan av att vara uppe först.
Har jobbat som frukostvärdinna endel & det härligaste med det är känslan att gå till jobbet
när hela stan sover... känns skönt på nåt sätt. Idag är det storstädning som gäller, Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline/Frugan

Härligt med sommartid igen!!!...Du har alltid varit morgonpigg( det kan jag minnas fr när vi har bott tillsammans,Asta o Jocke tiden..hahaa) Har faktiskt också börjat gilla mornar alltmer..KRAM

2009-03-29 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0