Godmorgon tisdag!


Ska ta & leta fram resten av påskpyntet & kanske titta runt för att finna inspiration till  lite nytt.

Här vaknade lillis 07 som vanligt trots gårdagens sövningsfight, han gav sig inte & fick följa med oss & sova vid 22.30
då kramphöll han sina små armar runt min hals & somnade på 2 sekunder.
Gissa om mina tårar trillade..
men det kommer ju inte bli lättare ju längre vi skjuter upp det, jag kommer ju inte kunna ligga brevid honom flera timmar när han ska sova när jag har en liten som behöver ammas & dessutom behöver jag verkligen ett par timmar för mig själv på kvällen, för att fylla på energin & vara bara Marcus o jag, tycker det är jätteviktigt.
Nya tag ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0