Lillisen mår prima!

    
Som sagt, den lille mår bara bra & magen växer som den ska. Det var väldigt skönt att höra. Barnmorskan frågade också hur det gått med samtalet på sjukhuset & berättade om en mamma som gick hos henne, som har nästan exakt samma erfarenheter som jag från första förlossningen, hon hade fått ett planerat snitt, också på NÄL... Barnmorskan som jag hade mitt samtal med sa i princip att det aldrig skulle komma på fråga.. känns lite orättvist, det verkar som att man ska träffa rätt personer... Hoppas på att läkarbesöket känns bättre, det är ju vi som ska göra upp en plan som känns bra, tillsammans. Jag vill inte ödsla tid på att åka fram o tillbaka dit för att höra självklarheter som att "alla förlossningar är unika, det finns inga garantier..." & " Vi gör ju vårt bästa för att både mamman o barnet ska må så bra som möjligt".... blablabla...
nääe jag e inte bitter.... bara lite orolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0