Nyfiken...


Jag är alltid nyfiken på hur det ser ut hemma hos dem som äger & driver mysiga inredningsaffärer, en av mina favoritbutiker är en liten Antikaffär i Haga ( låg tidigare på Andralånggatan). Kikade ofta in där  efter jobbet eftersom jag gick förbi varje dag.  Rebecca som har affären berättade att hon flyttat från England till ett gammalt hus på Särö o jag minns att jag tänkte att det skulle vara så kul å se hur det såg ut & hur det var inrett... Blev därför så glad när jag surfade runt häromkvällen & hittade ett  reportage om hennes hem i GP.... Det såg ut precis som jag hade tänkt mig...
Jättefint!
Vill du se hela reportaget så kika in på http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=532&a=382731

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0