Nyvaken Marcus fyller 30-år & firas med tårta på sängen...



Sen bar det av till Linköping där jag i lyckats samla kompisarna till fest, ( ringde & messade en hel del  i smyg från friggan på Öland). Allt blev riktigt lyckat! Mycket tack vare Viktor som ställde upp med lägenhet & mormor/morfar som åkte till landet så att vi kunde sova hemma hos dem... O självklart tack vare alla som kom o var med från Sthlm, Gävle, Gbg mm...... Det blev en superhelg!
På natten tyckte jag att jag var oförskämt illamående, jag som hade tagit det lugnast av alla av rädsla för att bli för full efter lång tid med graviditet o amning, gick upp & kräktes fyra ggr under natten och morgonen o kunde liksom inte förstå hur jag kunnat bli så dålig.
Ett par veckor senare förstod jag varför.....  Jaja hann med två fester emellan iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0