Åh jag ser inte ens ljuset...


Känns bara som att det blir mer & mer skit som trillar fram överallt, snart beställer jag en container å slänger rubbet....
Hur mycket samlar man på sig egentligen? känner för att bli klar med detta enorma jobb & bara sätta mig på något mysigt café i solen o titta på folk o äta glass.... gud vad jag ska njuta när vi är klara!
Good news är iaf att köparna sålt sitt hus & vill flytta in här en månad tidigare... jättebra för oss, alltid skönt att slippa dubbla boenden... nej, nu måste jag fortsätta....hoppas ni har en en mysig "fredag" (lång bort ifrån flyttkartonger å trycksvärta) / kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sommaren är lång! Du kommer att få många tillfällen att sitta i lugn och ro och äta glass i den fina staden Linköping!

2009-05-20 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0