Hem redan imorgon?


Börjar längta hem till Marcus, Sigge & soffan... tror att jag ska ta lillgubben, ja han ser verkligen ut som en liten gubbe, o åka hem imorgon, det här med o dela rum var inte riktigt min grej... kan någon förklara varför alla skåningar alltid är så jäkla högljudda? å i nio fall av tio har de jordens polyper också.. näevars det sista kanske var överdrivet, men inte sjutton ligger jag o pratar högt "mamma ääälskar däj" o sjunger sånger för Axel, hela tiden.... Varför är det alltid jag & knäppgökarna... je ne sais pas, nej nu vaknade han igen, konstigt, skönsången borde vara sövande... eller inte...

Kommentarer
Postat av: Zara

Åh så kul att få se honom! Så go!!



Säg till när du är redo för besök för då kommer vi och pussar på lilla Axel!



Stor kram

2009-05-12 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0