Jag Längtar!

Vaknade till regnet idag, passar mitt humör bra.. är så satans trött på detta... vill härifrån, NU!
Har aldrig varit typen med tålamod... längtar också till helgen då mamma & pappa kommer, behöver lite hjälp med att aktivera Sigge, så jag kan slappa lite. Han är i sin allra jobbigaste & krävande period hittills, gnäller & får utbrott så fort han inte får som han vill, å det han vill är att klättra på hyllan i vardagsrummet, livsfarligt, för den håller knappt en trave tidningar...stå på en stol o "diska" vilket han förstås får men efter 1,5 timme har jag tröttnat på att sitta på en stol brevid å titta på... samt vara på grannens tomt ( de har gungor o studsmatta...) jaga, jaga, jaga med den här magen är inte helt lätt  - Mamma, kom NU!!!
Det värsta är mitt dåliga samvete för att han ska ha tråkigt.... vill ju att han ska vara glad hela tiden....
Jag längtar också efter att färga håret & dra på mig ett par normala jeans som inte ser ut som mupparnas muppbrallor från Lindex...
Hormoner.... hormoner... Ups and downs... 
( Självklart längtar jag allra mest efter att träffa bebis, men behöver fylla på energin lite först tror jag...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0