Sömnbrist...


Det verkar ha slagit slint för lillis när det gäller å sova... han är nog rätt känslig för förändringar o nu fattar han nog ingenting, först är jag borta några dagar, sen kommer jag hem med nåt konstigt å sen packar vi alla våra saker å hans leksaker o hamnar här.... han är en riktig rutinmänniska o allt går hur bra somhelst när allt är som vanligt.... när han nattas i sin säng somnar han numera på fem röda, han tom visar vägen till rummet för han är så sugen på att sova....
så är det inte nu kan jag säga.... igår gick det inte att få honom att sova..... klockan blev halv elva ist för sju som är hans vanliga tid... sen vaknade den andra lille mannen vid två första gången å sen vid halv fem vaknade de båda o Sigge tyckte att han sovit klart.....Gahhhh!.....nu fick jag efter mycke om o men ner honom i sängen igen efter att han sprungit runt här i lägenheten å varit som en uppskruvad duracellkanin som antingen skrattar så han kiknar eller vråltjuter.....
hoppas verkligen att han sover en stund nu....

Kommentarer
Postat av: sis

Stackars er & Mackan som redan såg så pigg ut igår. Kom till landet, om ni orkar så får ni vila lite medan vi spelar golf med storebror. puss

2009-05-24 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0