Tisdag....


Oj vad fort dagarna går ibland, nu är det redan eftermiddag å jag har inte gjort ett dugg känns det som... känner mig seg...
Vår Bvc-sköterska var här på fm & tittade på lillen... allt är bra med honom, har redan gått upp 400gr sen i onsdags å det är ju skönt att veta att han får i sig det han behöver.... hon tittade också på mitt ärr som jag var lite orolig för, det läkte bättre förra gången, å nu är nya grejen att man får ett förband efter operationen som man sen har kvar 6-7 dagar och tar bort hemma själv... tycker att det var bättre som det var förut att de bytte på sjukhuset dagen efter, att ta bort det själv var inte så himla härligt måste jag säga...
Annars är det mest fortsatt packning som gäller idag. M och Sigge är på tippen med ett lass skräp å jag plockar lite härhemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt han är lillprinsen!

2009-05-19 @ 17:08:59
Postat av: Anonym

Den där bilden gör bebissuget ännu starkare!!!! Superfin!

2009-05-19 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0