En sväng på stan...









Mötte upp sis, Steff & Carl & tog en skön fika i solen....
Fick också köpt några nya bodies till lilleman som gör åt 2-3 ombyten om dagen...
Jag bokade också en frisörtid till nästa vecka, kände att det var på tiden, vet bara inte vad jag ska hitta på, skulle vilja ha en frisyr, som det är nu känns det mest som ett halleluja-svall eller som hon Jane på Tv-sporten... inte asläckert direkt...
Frissan frågade hur allt gått med Sigge ( sist jag klippte mig där var vi båda gravida o skulle ha samtidigt i januari)
& när jag sa att allt var prima med honom o även med den lille som kom för snart två veckor sen tyckte hon att vi jobbat på bra... :-)
Lilleman sov så gott ända tills vi var påväg hem så ett akut amningsstopp hos Gm´s hann vi också med, kul att få visa upp den lille även om de är ganska uppdaterade ( mina mest entusiastiska stammisar här på bloggen skulle jag tro :-)

Skön stund på balkongen....

Sigges nya favvo-rätt.... gnaga ben....
Vi andra åt färskpotatis, kött, tzatziki & halloumi å några klunkar rödvin, guud så gott, som jag längtat efter det,
ost & vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0