Nu är det helg igen!


Två trötta pojkar innan nattning igårkväll...

Godmorgon Lördag! Grått & trist ute men adventsmys inne... måste fylla på förrådet med ljus...
Här äts frukost och planen är en tur till stan för att jaga lite födelsedagspresenter inför Hänösandsturen nästa helg.
Igårkväll fick jag äntligen se "En shopaholics bekännelser" och var det något man blev av den filmen så var det
sugen på att shoppa kläder... ibland är det tur att man bor i en liten stad vars utbud inte är så stort, man kan liksom vad som är intressant i alla affärer och lär sig vad man ska vänta in för man vet att det inte säljer slut o kommer bli rea på... igår hittade jag en fin kofta som jag kikat på ett tag å världens sötaste kaffekoppar,
visar en annan dag för nu måste jag ta tag i dagen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0