Godmorgon Första Advent!



Äntligen är det första advent! blev väckt imorse av att S hade tagit av sig blöjan och stod och kissade brevid min kudde... tyckte väl att det var dags å vakna till.... igårkväll när jag kom hem hade pojkarna fått ihop ett pepparkakshus, mycket imponerande, så idag måste vi köpa bomull & karamellfärg har M bestämt... han är rolig  ibland. Det är det som är så bra med att vara två, har han slut på energi så blir jag energisk och tvärtom....
Idag ska vi åka ut till landet och hugga en liten gran till Sigge, köpte små underbara porslinskulor på julmarknaden som jag måste få användning för... Ser fram emot en mysig dag med mamma, pappa ( som piggnat till efter magsjuka, att Axel som är så liten lyckdes smitta hela släkten kommer bli ett roligt minne....)
Syster m familjen kommer också ut så det är första gången vi är allihopa ink lilla Siggan! Så mysigt!
Önskar en fin dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej Sara!



Jag undrar om du fortfarande har dina orkideer i bara vatten? Jag tänkte jag skulle prova men kom inte ihåg hur du gjorde, kan du inte lägga in en bild på en om du har?



Kram

Zara

2009-11-29 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0