Morgonshopping



Här är vi seega efter hostig natt, eller jag är seg, pojkarna är lika energiska som vanligt ocg darlingen är tillbaka på jobbet, Så vad är väl bättre en gråseg tisdag än att shoppa lite barnkläder? nu är bla denna påväg hem till oss, var på jakt efter en fleece till S & NS är ju ett favvomärke så det blir nog perfa, stör mig något ofantligt på att jeansen jag jagat fr HM aldrig kommer in på lager igen, de skulle va sååå snygga till.... får fortsätta leta...
Måste hitta en ny mössa också....
 å kanske kanske att jag tar mig ut en sväng framåt eftermiddagen...
Egentligen skulle S varit hos farmor C idag men hon var genomförkyld, vi måste ha smittat henne i helgen när hon sov över här & höll oss sällskap, stackars, hoppas hon kryar på sig snart....
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sis

Fin!!!

2009-11-10 @ 14:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0