Tjejmiddag, småshopping & kussehäng....


Förmodligen sista tjejträffen som bebis gonar sig i magen....

Igårkväll bjöd Kicki på supergod laxmiddag & urgod espresso-pannacotta, Så lyxigt att byta bort köttbullarna mot  lite skvaller ( som bla att Mammas Pojkar-Christian är fr Linkan, hade jag inte lagt märke till..) och mat i lugn o ro en kväll mitt i veckan....



Maria & Linda



Eftermiddag hos syster, nysnaggad darling med sin favvobil, är medveten om att det blev lite kort men när man väl vant sig så har han aldrig varit sötare! om ett par veckor är det nog perfekt... Calle-kusin ville ha likadant så jag får nog ta med mig trimmern & åka dit imorgon..... ( nu släger sig mormor (vår mamma) på telefonen till syster för att försäkra sig om att jag skojar... :-) Själv sitter jag med färg i håret, tänkte köra på lite henna-rött nu till jul.... hoppas det blir bra....
Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Gulletussan

Den översta bilden måste vara arrangerad!

2009-11-06 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0