Välbehövlig paus....


Sigges säng blev jättefin!
Sängkläder från Hemtex, kuddar från Linum & GANT, sötaste nallen köpte jag i min favvoaffär Livingroom på Järntorget i Gbg för exakt 2 år sedan när magen började bli stooor.... att shoppa till lillen gjorde det hela mer verkligt & det var så mysigt att bädda, köra runt med vagnen i vardagsrummet & vika alla små minikläder samt fundera ut vad liten skulle ha på sig när vi åkte hem från BB...

Nallen som fick vara provdocka för alla nya kläder... M bara skakade på huvudet & tyckte nog att jag var lite larvig men jag tror det är kvinnligt, ett sätt att förbereda sig...

Å lilla sötisen, tänk att syster snart har en sån här liten...
Å tänk vad fort det går, Axel fyller 6 månader idag, Stora lilla älsklingen!

Har en lugn dag idag. Välbehövligt då min hosta hållt mig vaken inatt också. Utan återhämtning orkar man inte så M är hemma och tar hand om boysen. Jag behövde en stund för mig själv och sova lite.... Nu känns det mycket bättre. Energin är tillbaka!
tänk vad lite som behövs! Just nu är M med pojkarna på stan för lite ärenden, hoppas att han kommer ihåg att köpa skruv så vi äntligen kan få upp lite på väggarna i Axels rum....
En mysig onsdag önskar jag / Kramar

Kommentarer
Postat av: Sis

Grattis Axel på halvårsdagen!! Kram från moster

2009-11-11 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0