Lugn torsdag!


Äntligen lite fint i zinklådan som stått tom alldeles för länge...

Här tar vi det lugnt idag, tvättar och försöker packa lite inför morgondagen då vi tar tåget norrut.
Ska bli jättekul att se alla, barnens kusiner med föräldrar har vi inte sett sens i somras, roligt å se om Harry och Sigge talar samma oförståeliga språk.... Ikväll måste vi bytlåna Systers bugga, så smidig att ha på tåget, tror nog inte ens att dubbelvagnen går in genom dörren å är inte sugen på att testa, det blir helt enkelt att ta buggan till A och paraplysulkyn till S... ibland ångrar jag att jag sålde min, hade varit lyx att ha den kvar....
Var nere på affären och hämtade en overall jag beställt till Sigge, jag ville ha en enfärgad och lyckades hitta en grå med ytterst få svarta detaljer... det blir nog bra, ska se om S är villig och prova nu när han är mätt och glad, blev galen i affären för att han inte fick ta en korv av de vi köpte och bet sönder nästan alla genom plasten.. värre korvgalning känner jag inte.... 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0