Energi!

Är det inte lustigt att ju mer man gör desto mer energi får man? Att bara vara hemma & ta det lugnt är jätteskönt någon gång ibland men blir det för ofta är det förödande...
Nu diggar vi MTV, Sigge dricker upp mitt kaffe & jag kramar och pussar på honom efter en hel dag ifrån varandra igår.... Så skönt att han har det så bra med farmor C! Å lillgubben hade en eftermiddag hos mormor S och det verkar ha gått utmärkt det med, härligt med alla dess människor som bryr sig om och gör vad de kan för att hjälpa till lite så att jag kan komma ut och vara något annan än stressad mamma med hjärtat i halsgropen...
Å det bästa av allt - SÅ underbart att komma hem till sina tre älsklingspojkar som ligger huller om buller och snarkar i sängen!


Bild fr i söndags när S premiärred på IcaMaxis parkering...

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken söt bild! Kan tänka mig att det var en spännande upplevelse att få rida för första gången =)



Can't wait tills jag får komma hem till mina killar!



Ha en fortsatt mysig ledig dag, kraam!



2009-10-29 @ 10:45:48
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0