FIX!


I helgen ska jag SOVA!! LÄNGE!

Känns som det är mycket att fixa med nu inför torsdag.... har städat & donat mest hela dagen...
försökt få lite koll på Axels mattider för att kunna skriva ner det till mamma o pappa,
varit och handlat flera olika sorters grötar, ersättning och en miljard små burkar med allt från morotsmos till stroganoff, å tvättat, tvättat, tvättat.. Förutom allt fixande idag hann vi med en sväng till Kyrkan imorse, mysigt men lite deppat, en av mina gamla dagisfröknar gick där och drog och jag känner väl lite att  det inte är här vi ska bo sen när vi ska ha hus.... Vill se & göra något nytt, inte apa efter mina föräldrar helt o hållet. Fantiserar  om att hitta drömhuset en vacker dag... ett gammalt vitt från 20-30- talet med kakelugn & öppen spis.... å en Vakre hjem trädgård....
å en blogg som kanske blir lite mindre barn å lite mer inredning.... vi får se, spännande att man inte har en aning om något, framtiden kan bli precis hur som helst och det är bara upp till oss själva. Var på en föreläsning med Jörgen Oom som Gbg & Company ordnade inför friidrotts EM-06 och den mannen sa så många bra saker, bla att man nästan jämt kan skapa sig en bra dag, istället för att hoppas på en... Likadant med livet skulle jag tro, man skapar sig ett bra liv, måste stanna och tänka efter vad man vill och vad som är viktigt.... inte bara flyta med...

SÅ: Gör dig en bra avslutning på kvällen!
 själv ska jag ta en bad och sen njuta av min nya dunkudde som jag shoppat på Ikea ikväll. Strunta i att tvättmaskinen är full av blöt tvätt å diskmaskinen behöver plockas ur! 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0