FRÅGA!

Vilka bloggar följer du? Ge mig gärna tips på din/dina favvobloggar!!
Fin vinst utlovas!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jag följer englas showroom och min väns lillabumman.blogg.se.



hälsn Sofie!

2009-10-04 @ 12:20:54
Postat av: Jessica

Jag följer flera av dem som du redan länkar till här, men gillar även starwoman.blogg.se.



Kram Jessi

2009-10-04 @ 15:47:17
URL: http://jessicasliv.blogg.se/
Postat av: Sassa

Hej Sara,

Du vet ju vilka bloggar som jag länkat till.

Det finns ju tusentals inredningsbloggar som jag inte hittat än. MEN den blogg som ger mig ro och har musik som jag verkligen älskar är: www.rostistel.blogspot.com Hennes fotografier, hennes text, allt är perfekt och hon håller samma höga standard hela tiden och jag blir lugn och får tid för eftertanke.

Godnatt från Sassa

2009-10-05 @ 22:43:31
URL: http://stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0