Godmorgon MÅNDAG!

Godmorgon! den här veckan går vi mot vintertid... gud så mörkt det kommer kännas... S har börjat sova längre än till 06 nu vilket är jätteskönt, bara jag som är vaken efter att ha gett A lite flaska, motvilligt är det nog så att det inte blir mycket mer med amningen nu, verkar sakta men säkert sina & det känns ju lite trist men skönt, kan vara lite bökigt att alltid behöva ha bra tröjor & dra fram tutten sådär i tid o otid... han står sig ju bättre på annat... 8 kg bebis... Lille gubben - redan så stor.... kommer inte hinna blinka innan han springer runt här....
Önskar en mysig måndagsmorgon, jag ska ta med mig täcket ut i soffan, tända lite ljus & sätta på tv:n...
NJUTER av dessa mornar! Kram


Kommentarer
Postat av: AnnaP

jag har för mig att du efterlyste bloggar för någon vecka sedan. visserligen letar du säkert efter bra sådana men kan ändå inte låta bli att tipsa om syrrans fjortisblogg, hehe. ett måste varje kväll!

kram på dig



http://justbreath.blogg.se/

2009-10-19 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0