Söndag!


Vaknade riktigt pigg för en timme sen, då var ju klockan bara 06 med nya tiden, skönt att få en timme extra.
Igår slocknade vi i soffan framför senaste wallander efter en lång dag med högskoleprov efter en natt med vaken och febrig Axel. Att skriva prov var riktigt kul, skönt att använda huvudet och TÄNKA en hel dag. Det kändes riktigt bra! Nu kollar jag o S på "ett päron till farsa firar jul" vilket automatiskt får mig att fundera på vad vi ska ha för julpynt iår, fick lite härlig inspiration på underbara bloggen "house of Philia"
http://houseofphilia.blogspot.com/ 
som jag tror jag ska köra på här hemma också.... Idag har vi inga större planer för dagen mer än en eftermiddagstripp till Ljungsbro för höstfika hos moster, ska bli mysigt.... å kanske kanske att vi tar en sväng för lite huskoll också, vi får se.... KRAM!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag önskar att jag var hemma i Linkan så jag kunde mysa med er!! Hoppas allt är strålande med er!! Hälsa dina pojkar!! kramar

2009-10-25 @ 12:20:01
Postat av: Zara

bloggtips http://grannemedselma.blogspot.com/



Kram

Z

2009-10-25 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0