Blommor, Hårfärgning & Dopinbjudningar...


är mina missions today... har frisörtid inbokad senare i månaden men funderar på att strunta i den å göra det själv,fanns så himla mycket höstsnyggt att handla på stan igår som jag hellre lägger pengarna på.
Här var Axel uppe med tidigaste tuppen & jag tänkte slänga mej o S i badet medan M sover ut lite.... 
Ang dopet så blir det en liten prestigelös tillställning med bara de närmsta men i sötaste rosa kyrkan där jag själv döptes en snöig & kall decemberdag 1981....
En skön lördag önskar vi!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Gokväll!! hoppas ni sussar sltt allihop! Har just umgåtts med din goa systeryster m familj hela kvällen, och fick din mailadress- så nu har jag skickat en inbjudan till dig till min blogg! Så vi ses ju!;-)



Vilken rosa liten kyrka är det lillkillen ska döpas i? Slaka? den enda rosa jag kan komma på!ler



Ha de bra!/Cathrine

2009-09-05 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0