Godmorgon TISDAG!


Äntligen en skön natt med sömn (efter två riktigt usla med vaken förkyld Axel)
Känner mig grymt utvilad! Idag blir det en sväng till skogen med Öppna förskolan, verkar riktigt höstigt ute, kallt och soligt så det blir nog mysigt, ska göra lite fika och ta med, finns det något godare än kaffe utomhus när det är höst? 
Igår var jag och S i badhuset... jättemysigt! Axel var hos GM´s och det gick jättebra, på em tog vi en promis till syster å hämtade Carl på gagis, S träffade en tjej och ville halst stanna kvar.... oj nu vaknade A, Önskar en härlig tisdag, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul att du skrev en kommentar hos mig så jag kunde hitta hit! Vad kul att du har två små killar för nästan alla mamma-bloggar jag följer handlar om små tjejer...



Extra plus för att du har ett såå fint och fräscht hem! Nu måste jag spana in dina tidigare inlägg =)



Ha en fortsatt mysig tisdag! Kraam /Katta

2009-09-29 @ 13:23:47
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Fin bild! :-)

2009-09-29 @ 17:53:54
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0