KÄRLEK!

"Kaos, hysteri, galenskap & KÄRLEK dagarna i ända" så beskriver Linda Skugge livet med barn i en krönika jag läste nyss... Gulligt & passande, kunde inte sagt det bättre själv.. ska beställa det som väggord å ha här i köket.

Här är det onsdagslugnt, jag gör som vanligt, dricker många koppar starkt svart framför morgontv med tidningar å dator.... LYX!
Fick förresten platserbjudande från dagis igår, men det känns inte alls rätt nu tycker jag, ska jag skola in min lilla skatt på ett risigt dagis för att sen byta när vi får vårt första eller andrahandsval... ( det vi fick hade vi inte ens valt och jag vill inte att han ska gå där...) näe, min lilla gubbe ska va hemma med mig, bättre att han och A börjar samtidigt nästa höst. Punkt slut. End of discussion. Nu ska jag sluta tjata dagis. Jag lovar.

Tänk när Axel blir såhär stor, ännu mera kaos hysteri å Kärlek då!

Ska fortsätta njuta morgonen här. Skickar en styrkekram till sis, 05.48, your nut!
Ses senare, har varit så himla dålig på att fota senaste dagarna, borde fått upp en bild på Marias underbara mat... men kanske kan knäppa en bild på prellen... puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0